15 Ağustos 2014 Cuma

Neler aldım neler verdim?

Öncelikle itiraf etmeliyim fena halde boyumun ölçüsünü aldım :) ağzımın payını da almış olabilirim, tabi dersimi almışsam o en güzeli olur. Özetle alınanlar, verilenler...
- Hayatımın en kötü haberlerinden birini aldım, Allah daha kötülerini almayı nasip etmesin, amin,
- 34 yıl boyunca toplamda akıttığım gözyaşının birkaç mislini bir-iki gün içinde akıttım, gözyaşlarımı sellere verdim gitti,
- Kanser olduğum haberini aileme veremedim, önce kimseye söylememe kararı aldım, sonra dayanamadım abime verdim haberi,
- 6 seans kemoterapi aldım,
- 34 yıldır kafamda taşıdığım saçlarımı, kaşlarımı, kirpiklerimi verdim,
- Bolca peruk, takma kirpik, kaş kalemi aldım, ayy iyi ki varlar :)
- Beynimin bir kısmını verdim, kemoterapi beyin hücrelerimi de mi öldürdü ne, kafam hiç çalışmıyordu bir dönem :)
- 8 kilo aldım,
- Tenimin rengini, gözümün ferini verdim,
- Hiç ummadığım insanlardan inanılmaz destek aldım, yepyeni dostlar aldım hayatıma,
- Dost zannettiğim kimilerinin gerçek yüzlerini gördüm, gözümden akan sele verdim gittiler,
- Zor bir karar aldım, Allah'ım daha zoruyla karşılaştırma nolur,
- İki meme, bir lenf bezi verdim,
- İki protez ve 5 diren aldım, direnin önce üçünü sonra kalan ikisini verdim ama geçen zamanı bir de bana sorun,
- 28 seans radyoterapi aldım,
- 7 ayımı verdim,
- Sağlığımı geri aldım, nokta, son.

1 yorum:

  1. Canımcım hem gülerek hem hüzünlenerek okuyorum.Amaa çok güzel tasvir etmissin...Yine bi bloguna bakayım dedim yine okurken aynı etkiyi verdi.Yorum yapmadan gecemedim ;-) ♡

    YanıtlaSil